Marketing

Mindenki használ ma már on-page optimalizálást. Hogy kitűnj, a RankBrain logikáját kell megérteni és olyan technikákat alkalmazni, amit mások még nem csinálnak.

[RankBrain]: UX hatása a helyezésekre + hatékony javításuk

Ma már mindenki használ tartalmi optimalizálást kulcsszavakon keresztül. Ezzel egyszerűen nem lehet kitűnni. Amire szükség van, az a RankBrain logikájának megismerése és olyan technikák alkalmazása, amelyekkel pozitívan befolyásolhatjuk tartalmunkat a Google szemében. Ezekről írtam ebben a posztban. Korábban a Google két fő rangsorolási faktorát vették a legtöbben figyelembe: backlinkek száma és minősége kulcsszavak, amik megjelentek …

[RankBrain]: UX hatása a helyezésekre + hatékony javításukRead More »

[Útmutató] Minden a keresőoptimalizált tartalom készítésről

Mi a keresőoptimalizált tartalom Itt természetesen kettős feladatokról lehet beszélni: technikai és tartalmi. A keresőoptimalizált tartalom olyan csoda, amire minden online kereskedő, szolgáltató vágyik. Egyszerre élvezetes fogyasztani, jó a megjelenése, minőségi és márkaépítő, jó átkattintásokat generál, ráadásul még a Google szemében is első osztályú értékelést kap és a találati lista legtetején mutatja meg a keresőknek. …

[Útmutató] Minden a keresőoptimalizált tartalom készítésrőlRead More »

Miben más a B2B és a B2C SEO?

Ez a különbség a B2C és a B2B SEO között!

Elsőre sokaknak nem tűnik fel, de a B2B és a B2C keresőoptimalizálás között nagyon sok eltérés van. Kevésbé a SEO technikai és taktikai szintjén. Inkább a stratégiában és a fókuszban van jelentős különbség. A legtöbb online cikk és esettanulmány inkább a B2C piacra fókuszál, és kevés az igazán jó B2B SEO tartalom és tartalommarketing. Ebben …

Ez a különbség a B2C és a B2B SEO között!Read More »

account-based marketing headline inbund marketing

Üdv account-based marketing! – avagy, amikor az inbound megoldások csődöt mondanak

Napjainkban az online marketingstratégiák virágkorát éljük. Ez nem csak hirdetési variációk szintjén nyilvánul meg, hanem az őket összefoglaló keretrendszerek lehetőségeit tekintve is. Az elérhető opciók számos működőképes megoldást biztosíthatnak a cégünk számára, de vajon honnan tudhatjuk, hogy melyik módszer a legjobb? A napjainkban legelterjedtebb inbound marketing például a legtöbb cég által nagyszerű megoldást jelenthet vevőszerzési …

Üdv account-based marketing! – avagy, amikor az inbound megoldások csődöt mondanakRead More »

A korábban megszokott 165 karakter helyett már 320 karakterig tervezhetjük az oldalaink meta leírását.

Google SERP változás: hosszabb meta leírások

Újabb változásokat eszközölt a Google a keresési eredmények között a napokban. Pontosabban 2017. november közepe táján, számolt be tapasztalatairól a MOZ. Az eredeti cikket itt tudjátok elolvasni. Mi a SERP módosítás lényege? Mostantól a meta leírások és snippetek hossza megváltozott, ez pedig SEO szempontból kihatással van mindennapjainkra nekünk is. Ráadásul ez nem egy most bejelentett …

Google SERP változás: hosszabb meta leírásokRead More »

Chatbotok és appok háborúja

Biztos sokan érzik úgy, hogy ez a cím túlzó, még messze nem beszélhetünk erről az összecsapásról. A drámai feszültség fokozásáért azt is mondom, hogy nem csak az alkalmazásokat, de a weboldalakat is fenyegetik már a botok. De nézzük meg miért erősödhetnek meg ilyen gyorsan a chatbotok. Az emberek nagy százaléka még nem hallott egyáltalán a botokról …

Chatbotok és appok háborújaRead More »

A Chatbotok és a Conversational User Interface – már nem csak emberekkel beszélgetünk

Satya Nadella a Microsoft vezérigazgatója azt nyilatkozta, hogy a cég jövője a beszélgetésen alapuló platformokra épül. Ez azt jelenti, hogy kevesebb Windows és Office, és több Cortana és Tay (Cortana, a Microsoft Siri-je, akivel beszélgethetünk és pár egyszerűbb teendőt segítségével viszonylag gyorsan elvégezhetünk. Tay, az elhíresült Chatbot, akit a „troll” felhasználók éles indulása után órákon …

A Chatbotok és a Conversational User Interface – már nem csak emberekkel beszélgetünkRead More »

Kéz a kézben: Közösségi média és tartalommarketing

Minden cég szerkesztőség, és minden ember, aki hozzáfér a közösségi médiához, újságíró. Elfogadod? Attól tartok, hogy muszáj lesz. Természetesen senki nem lesz egyik pillanatról a másikra képzett újságíró, és a cégek sem alakulnak cigaretta füsttel átitatott szerkesztőséggé, de tény, hogy a lehetőségük megvan rá, és bizony jó ha el is gondolkoznak ezen. (Persze cigaretta füst nélkül, valószínűleg …

Kéz a kézben: Közösségi média és tartalommarketingRead More »

A webanalitika ma már sokkal többet kell, hogy jelentsen, mint adatok lekérdezését és tövább küldését.

Webanalitika, ébredj!

Mint olyan embernek, aki otthonosan mozog a webanalitikában, nehéz volt anno belátnom, hogy önmagában a webanalitika kevés. Nem elég, ha mindent mérsz, mindent riportolsz és minden ott van feketén, fehéren.   Az, hogy mi hiányzott, igazából az elmúlt pár évben találtam meg, s az elmúlt időben fogalmazódott meg bennem egy pontos válasz erre.   Az …

Webanalitika, ébredj!Read More »

Instant Articles – legyen élmény a tartalomfogyasztás

Az Instant Articles már a tavalyi megjelenésének pillanatában felkeltette az érdeklődésem, de sajnos a Facebookról akkor még lepattantam, a magyar piac nem elég nagy a tesztelésre, és valószínűleg a felhasználók viselkedése is eltér az USA, Ázsia és Európa Nyugati felén tapasztalhatótól. Az első megjelenés óta sok minden változott, de a legfontosabb, hogy már mindenki számára …

Instant Articles – legyen élmény a tartalomfogyasztásRead More »