Barion Pixel

Tartalommarketing

Brand Storytelling: Meséld el úgy, hogy igaz legyen!

Miért kiemelten fontos tartalommarketing eszköz a storytelling? Sok ezer évvel ezelőtt a történetek adták a tanulás és a közösségek alapját. Ez volt a módja annak, hogy megismerjük a világot. Annak, hogy megtanulhassuk azokat a fontos dolgokat, amik szükségesek az élethez. A történetek fontossága a sok-sok év alatt beleivódott a lényünkbe. Mindenkire hatással vannak, mindenkit érdekelnek …

Brand Storytelling: Meséld el úgy, hogy igaz legyen! Read More »

[Útmutató] Minden a keresőoptimalizált tartalom készítésről

Mi a keresőoptimalizált tartalom Itt természetesen kettős feladatokról lehet beszélni: technikai és tartalmi. A keresőoptimalizált tartalom olyan csoda, amire minden online kereskedő, szolgáltató vágyik. Egyszerre élvezetes fogyasztani, jó a megjelenése, minőségi és márkaépítő, jó átkattintásokat generál, ráadásul még a Google szemében is első osztályú értékelést kap és a találati lista legtetején mutatja meg a keresőknek. …

[Útmutató] Minden a keresőoptimalizált tartalom készítésről Read More »

account-based marketing headline inbund marketing

Üdv account-based marketing! – avagy, amikor az inbound megoldások csődöt mondanak

Napjainkban az online marketingstratégiák virágkorát éljük. Ez nem csak hirdetési variációk szintjén nyilvánul meg, hanem az őket összefoglaló keretrendszerek lehetőségeit tekintve is. Az elérhető opciók számos működőképes megoldást biztosíthatnak a cégünk számára, de vajon honnan tudhatjuk, hogy melyik módszer a legjobb? A napjainkban legelterjedtebb inbound marketing például a legtöbb cég által nagyszerű megoldást jelenthet vevőszerzési …

Üdv account-based marketing! – avagy, amikor az inbound megoldások csődöt mondanak Read More »

A Chatbotok és a Conversational User Interface – már nem csak emberekkel beszélgetünk

Satya Nadella a Microsoft vezérigazgatója azt nyilatkozta, hogy a cég jövője a beszélgetésen alapuló platformokra épül. Ez azt jelenti, hogy kevesebb Windows és Office, és több Cortana és Tay (Cortana, a Microsoft Siri-je, akivel beszélgethetünk és pár egyszerűbb teendőt segítségével viszonylag gyorsan elvégezhetünk. Tay, az elhíresült Chatbot, akit a „troll” felhasználók éles indulása után órákon …

A Chatbotok és a Conversational User Interface – már nem csak emberekkel beszélgetünk Read More »

Egy emberibb tartalomstratégia.

Nem kell funnel, koncentrálj az igazi értékre!

Február elején sikerült ott lennem az idei Superweek konferencián, ahol sok nagyon érdekes dolgot hallottam. Azok között is volt egy olyan előadás, ami nagyon megragadt bennem és ez vezetett a mostani cikkemhez is. Az előadást Avinash Kaushik tartotta, amiben egy másik fajta megközelítést fogalmazott meg az ügyfelek csoportosításával, tevékenységük mérésével kapcsolatban és rendkívül inspiráló előadás …

Nem kell funnel, koncentrálj az igazi értékre! Read More »

Tanuld meg velem a konverzióoptimalizálásalapelvét

A konverzióoptimalizálás alapjai

Egy weboldal sikerességét az biztosítja, ha az oldalon egyre több és több konverzió valósul meg. Ezt két oldalról lehet megközelíteni: Növelni kell az oldalra látogató felhasználók számát. Növelni kell a konverziók számát. Pont ez utóbbival foglalkozik a konverzióoptimalizálás.    Konverzióoptimalizálás Az egyik leginkább költség hatékony módja tud lenni egy weboldal optimalizálásának. Célja, hogy a weboldalam …

A konverzióoptimalizálás alapjai Read More »

Fontos, hogy jó tartalmat nem elég előállítani, azt terjeszteni is kell. Erre jó a tartalomstratégia!

Tartalomstratégia tervezés 7 lépésben

  Nagy öröm látni, hogy egyre gyakrabban bukkannak fel tartalommarketing témájú cikkek már magyar szerzőktől is, ami mutatja a téma fontosságát, végre itthon is. Ide értve, ha pusztán tartalom kurátorként teszi hozzá valaki a maga nem kevésbé fontos szerepét (ahogy ezt Pécsi Ferenc is kiemelte egy cikkében nem is olyan rég) Mire is van szükség? …

Tartalomstratégia tervezés 7 lépésben Read More »

Így időzítsd a bejegyzéseidet

Ma már rengeteg infografika, blog bejegyzés, még több infografika, ill. kutatások szólnak arról, hogy melyik közösségi média platformon mikor a legjobb az egyes bejegyzéseket közzé tenni, mikor érik el a legtöbb embert. Nem véletlenül, mivel tudni kell azt, hogy mikor tudod megszólítani a legtöbb felhasználót az adott közösségi médiumon keresztül.

Tartalommarketing: Amit mindenképp tudnod kell

Tartalommarketing? A tartalommarketing nem mai fogalom, de most újból virágzik, minden nap kerülnek elő újabb és újabb hazai és nemzetközi cikkek, akár teljes weboldalak, amelyek ennek fontosságát taglalják. Joggal, hiszen az egyik legfontosabb tényező manapság, a tartalom besorolásakor, vagy mondhatjuk akár úgy is, a legalapvetőbb elvárás az olvasó részéről, hogy mennyire értékes számára, az információ …

Tartalommarketing: Amit mindenképp tudnod kell Read More »

Google+ kommentek WordPressben is

Nem is olyan régen kezdett el terjedni a hír, hogy a Bloggert használóknak elérhető az opció, hogy a blogon történő hozzászólások egyúttal Google+ bejegyzések is legyenek. Ez alapvetően egy nagyon okos húzás volt, nagyságrendekkel könnyebben lehet népszerűsíteni azokat a blogokat, amiknél bekapcsolják ezt a funkciót, hiszen aki kommentet fűz valamihez a blogon (ha ezt a …

Google+ kommentek WordPressben is Read More »