Barion Pixel

Avinash jött, beszélt, elment, az inspiráció megmaradt

Kezdjük azzal, hogy miről is szól a Superweek. Analitikáról, adatról, mérésről. Felpezsdült a véred egyből gondolom… Ami e mellett nagyon fontos, hogy ezen az 5 napon a szakma olyan gurujai jönnek el átadni tudásukat és ötleteiket, akik már réges rég túl vannak azon a szinten, hogy táblázatokat gyártsanak, látogatókat számoljanak és rámutassanak a vásárlási folyamat …

Avinash jött, beszélt, elment, az inspiráció megmaradt Read More »

Tanuld meg velem a konverzióoptimalizálásalapelvét

A konverzióoptimalizálás alapjai

Egy weboldal sikerességét az biztosítja, ha az oldalon egyre több és több konverzió valósul meg. Ezt két oldalról lehet megközelíteni: Növelni kell az oldalra látogató felhasználók számát. Növelni kell a konverziók számát. Pont ez utóbbival foglalkozik a konverzióoptimalizálás.    Konverzióoptimalizálás Az egyik leginkább költség hatékony módja tud lenni egy weboldal optimalizálásának. Célja, hogy a weboldalam …

A konverzióoptimalizálás alapjai Read More »

SEO Holnap, avagy merre tovább

A keresőoptimalizálás ma már egy kvázi közismert fogalom. Az, hogy mit takar azonban már számomra is kezd néha kissé ködös lenni. Olyan sok a kapcsolódási pont más, az egyszerűség kedvéért most a marketing alá besorolt ágazatokkal. Már csak amiatt is fontos kérdés ez, mert az én meglátásom szerint, ha egy “SEO-s” továbbra is jó szakember akar …

SEO Holnap, avagy merre tovább Read More »

Fontos, hogy jó tartalmat nem elég előállítani, azt terjeszteni is kell. Erre jó a tartalomstratégia!

Tartalomstratégia tervezés 7 lépésben

  Nagy öröm látni, hogy egyre gyakrabban bukkannak fel tartalommarketing témájú cikkek már magyar szerzőktől is, ami mutatja a téma fontosságát, végre itthon is. Ide értve, ha pusztán tartalom kurátorként teszi hozzá valaki a maga nem kevésbé fontos szerepét (ahogy ezt Pécsi Ferenc is kiemelte egy cikkében nem is olyan rég) Mire is van szükség? …

Tartalomstratégia tervezés 7 lépésben Read More »

Így időzítsd a bejegyzéseidet

Ma már rengeteg infografika, blog bejegyzés, még több infografika, ill. kutatások szólnak arról, hogy melyik közösségi média platformon mikor a legjobb az egyes bejegyzéseket közzé tenni, mikor érik el a legtöbb embert. Nem véletlenül, mivel tudni kell azt, hogy mikor tudod megszólítani a legtöbb felhasználót az adott közösségi médiumon keresztül.

Frissült a Google SERP!

Google SERP redesign

Változás a Google találatok megjelenítésében! Ami eddig nagyjából fix karakter számnak volt tekinthető egy Title megírásánál, most egy kicsit bonyolultabb megoldással kerül kiszámításra az új Google SERP redesign következtében. A frissítést követően a megjelenített Title mérete dinamikusan (dinamikusabban) fog változni ezentúl. Arról, hogy jelenleg mit lehet tudni, több átfogó cikk is megjelent már, pl. a …

Google SERP redesign Read More »

Mikre kell mindenképp figyelni, ha webshopot, vagy nagy méretű weboldalt vizsgálsz keresőoptimalizálás során.

Webshop keresőoptimalizálás legfontosabb elemei

Vannak általános folyamatok, melyek minden egyes weboldal keresőoptimalizálása során fontos feladatok. Ezeket a kisebb, kevés oldallal rendelkező weboldalaknál ugyanúgy végig kell járni, mint a terjedelmes méretekkel rendelkezők esetében. Most nem is ezekre térek ki, csak azokra, amik egy nagyobb, összetettebb oldalnál különösen fontosak. Erre a legjobb példa, egy sok termékkel, aloldalakkal bíró webshop. A nagy …

Webshop keresőoptimalizálás legfontosabb elemei Read More »

GooglePlus és a SEO

Örömmel tapasztaltam, hogy az idei év meghozta a kedvét sok felhasználónak, sőt szakavatott marketingesnek is hazánkban a Google+ felfedezéséhez. Egyre másra születnek is a tuti beszámolók, hogy mire, hogyan, és miért is jó a Google+. Amivel viszont még nem nagyon találkoztam a hazai cikkek között: a Google+ hatékony seo eszköz is. Jóval hatékonyabb, mint a …

GooglePlus és a SEO Read More »