[Podcast] Mit jelent hatékonynak lenni és egyáltalán, mi az a hatékonyság?

Miről is szól a mai podcast: A mai epizódban arról fogok majd megosztani néhány szerintem fontos gondolatot,ég hogy mi is a hatékonyság. Mitől lesz valaki hatékony? Amíg ezt nem tudod magadban alapvetően tisztázni, akkor soha nem leszel igazán elégedett magaddal, mert nem érzed magad igazán hatékonynak. És miért fontos ez vállalkozóknak, cégeknek? A legnagyobb cég …

[Podcast] Mit jelent hatékonynak lenni és egyáltalán, mi az a hatékonyság? Read More »

Brand Storytelling: Meséld el úgy, hogy igaz legyen!

Miért kiemelten fontos tartalommarketing eszköz a storytelling? Sok ezer évvel ezelőtt a történetek adták a tanulás és a közösségek alapját. Ez volt a módja annak, hogy megismerjük a világot. Annak, hogy megtanulhassuk azokat a fontos dolgokat, amik szükségesek az élethez. A történetek fontossága a sok-sok év alatt beleivódott a lényünkbe. Mindenkire hatással vannak, mindenkit érdekelnek …

Brand Storytelling: Meséld el úgy, hogy igaz legyen! Read More »

Fontos változást jelentett be a Google 2019. július 1-én, amit 2019. július 2-án kiegészített, hogy hamarosan változás lesz a robots.txt file-okban kezelt adatokban, mivel számos, eddig sikeresen használt parancsot már nem fog támogatni.

Robots.txt Noindex Update: amit tudnod kell róla

Fontos változást jelentett be a Google 2019. július 1-én, amit 2019. július 2-án kiegészített, hogy hamarosan változás lesz a robots.txt file-okban kezelt adatokban, mivel számos, eddig sikeresen használt parancsot már nem fog támogatni. Akkor még csak annyit adtak meg bevezetésnek, hogy “hamarosan”. Idő közben a hamarosan is eltelt és elérkezett a bevezetés időpontja is már: …

Robots.txt Noindex Update: amit tudnod kell róla Read More »

Mindenki használ ma már on-page optimalizálást. Hogy kitűnj, a RankBrain logikáját kell megérteni és olyan technikákat alkalmazni, amit mások még nem csinálnak.

[RankBrain]: UX hatása a helyezésekre + hatékony javításuk

Ma már mindenki használ tartalmi optimalizálást kulcsszavakon keresztül. Ezzel egyszerűen nem lehet kitűnni. Amire szükség van, az a RankBrain logikájának megismerése és olyan technikák alkalmazása, amelyekkel pozitívan befolyásolhatjuk tartalmunkat a Google szemében. Ezekről írtam ebben a posztban. Korábban a Google két fő rangsorolási faktorát vették a legtöbben figyelembe: backlinkek száma és minősége kulcsszavak, amik megjelentek …

[RankBrain]: UX hatása a helyezésekre + hatékony javításuk Read More »

[Útmutató] Minden a keresőoptimalizált tartalom készítésről

Mi a keresőoptimalizált tartalom Itt természetesen kettős feladatokról lehet beszélni: technikai és tartalmi. A keresőoptimalizált tartalom olyan csoda, amire minden online kereskedő, szolgáltató vágyik. Egyszerre élvezetes fogyasztani, jó a megjelenése, minőségi és márkaépítő, jó átkattintásokat generál, ráadásul még a Google szemében is első osztályú értékelést kap és a találati lista legtetején mutatja meg a keresőknek. …

[Útmutató] Minden a keresőoptimalizált tartalom készítésről Read More »

Miben más a B2B és a B2C SEO?

Ez a különbség a B2C és a B2B SEO között!

Elsőre sokaknak nem tűnik fel, de a B2B és a B2C keresőoptimalizálás között nagyon sok eltérés van. Kevésbé a SEO technikai és taktikai szintjén. Inkább a stratégiában és a fókuszban van jelentős különbség. A legtöbb online cikk és esettanulmány inkább a B2C piacra fókuszál, és kevés az igazán jó B2B SEO tartalom és tartalommarketing. Ebben …

Ez a különbség a B2C és a B2B SEO között! Read More »

account-based marketing headline inbund marketing

Üdv account-based marketing! – avagy, amikor az inbound megoldások csődöt mondanak

Napjainkban az online marketingstratégiák virágkorát éljük. Ez nem csak hirdetési variációk szintjén nyilvánul meg, hanem az őket összefoglaló keretrendszerek lehetőségeit tekintve is. Az elérhető opciók számos működőképes megoldást biztosíthatnak a cégünk számára, de vajon honnan tudhatjuk, hogy melyik módszer a legjobb? A napjainkban legelterjedtebb inbound marketing például a legtöbb cég által nagyszerű megoldást jelenthet vevőszerzési …

Üdv account-based marketing! – avagy, amikor az inbound megoldások csődöt mondanak Read More »

A korábban megszokott 165 karakter helyett már 320 karakterig tervezhetjük az oldalaink meta leírását.

Google SERP változás: hosszabb meta leírások

Újabb változásokat eszközölt a Google a keresési eredmények között a napokban. Pontosabban 2017. november közepe táján, számolt be tapasztalatairól a MOZ. Az eredeti cikket itt tudjátok elolvasni. Mi a SERP módosítás lényege? Mostantól a meta leírások és snippetek hossza megváltozott, ez pedig SEO szempontból kihatással van mindennapjainkra nekünk is. Ráadásul ez nem egy most bejelentett …

Google SERP változás: hosszabb meta leírások Read More »