Senuto SEO szoftver teszt
Lehetőséget kaptam tesztelni egy friss SEO toolt és éltem a lehetőséggel, mert kíváncsi vagyok. Összeírtam, hoigy mit tud és mit gondolok róla.
Lehetőséget kaptam tesztelni egy friss SEO toolt és éltem a lehetőséggel, mert kíváncsi vagyok. Összeírtam, hoigy mit tud és mit gondolok róla.
Készítettél már kulcsszó kutatást korábban? Mutatok most egy olyan módszert, ami nálam tökéletesen bevált az évek alatt.
Mit kell tudnod a lokális SEO feladatokról? Hogyan lehet jól kezelni ezeket és hatékonyan előre kerülni a lokális, helyi keresésekre a Google találati oldalán? Erről írtunk most!
Home Officeban az ország, digitális oktatás alatt a gyerekek, de nincs megfelelő digitális felület. Ebben tudok segíteni, mert VAN rá megoldás!
Miért kiemelten fontos tartalommarketing eszköz a storytelling? Sok ezer évvel ezelőtt a történetek adták a tanulás és a közösségek alapját. Ez volt a módja annak, hogy megismerjük a világot. Annak, hogy megtanulhassuk azokat a fontos dolgokat, amik szükségesek az élethez. A történetek fontossága a sok-sok év alatt beleivódott a lényünkbe. Mindenkire hatással vannak, mindenkit érdekelnek …
Brand Storytelling: Meséld el úgy, hogy igaz legyen! Read More »
Fontos változást jelentett be a Google 2019. július 1-én, amit 2019. július 2-án kiegészített, hogy hamarosan változás lesz a robots.txt file-okban kezelt adatokban, mivel számos, eddig sikeresen használt parancsot már nem fog támogatni. Akkor még csak annyit adtak meg bevezetésnek, hogy “hamarosan”. Idő közben a hamarosan is eltelt és elérkezett a bevezetés időpontja is már: …
Robots.txt Noindex Update: amit tudnod kell róla Read More »
Ma már mindenki használ tartalmi optimalizálást kulcsszavakon keresztül. Ezzel egyszerűen nem lehet kitűnni. Amire szükség van, az a RankBrain logikájának megismerése és olyan technikák alkalmazása, amelyekkel pozitívan befolyásolhatjuk tartalmunkat a Google szemében. Ezekről írtam ebben a posztban. Korábban a Google két fő rangsorolási faktorát vették a legtöbben figyelembe: backlinkek száma és minősége kulcsszavak, amik megjelentek …
[RankBrain]: UX hatása a helyezésekre + hatékony javításuk Read More »
Mi a keresőoptimalizált tartalom Itt természetesen kettős feladatokról lehet beszélni: technikai és tartalmi. A keresőoptimalizált tartalom olyan csoda, amire minden online kereskedő, szolgáltató vágyik. Egyszerre élvezetes fogyasztani, jó a megjelenése, minőségi és márkaépítő, jó átkattintásokat generál, ráadásul még a Google szemében is első osztályú értékelést kap és a találati lista legtetején mutatja meg a keresőknek. …
[Útmutató] Minden a keresőoptimalizált tartalom készítésről Read More »
Elsőre sokaknak nem tűnik fel, de a B2B és a B2C keresőoptimalizálás között nagyon sok eltérés van. Kevésbé a SEO technikai és taktikai szintjén. Inkább a stratégiában és a fókuszban van jelentős különbség. A legtöbb online cikk és esettanulmány inkább a B2C piacra fókuszál, és kevés az igazán jó B2B SEO tartalom és tartalommarketing. Ebben …
Napjainkban az online marketingstratégiák virágkorát éljük. Ez nem csak hirdetési variációk szintjén nyilvánul meg, hanem az őket összefoglaló keretrendszerek lehetőségeit tekintve is. Az elérhető opciók számos működőképes megoldást biztosíthatnak a cégünk számára, de vajon honnan tudhatjuk, hogy melyik módszer a legjobb? A napjainkban legelterjedtebb inbound marketing például a legtöbb cég által nagyszerű megoldást jelenthet vevőszerzési …
Üdv account-based marketing! – avagy, amikor az inbound megoldások csődöt mondanak Read More »