A GTD (Getting Things Done) egy komplex rendszer. Ezen sokat tudsz könnyíteni, ha automatizálod néhány részét!

GTD 2.0 – Automatizálj, hogy produktív lehess

Lehet, hogy a cím egy kicsit erős, de amiért megtartottam: A GTD egy szuper metodológia, ami alád teszi a produktív munkához szükséges gondolkodásmódot. Az, hogy ehhez milyen rendszert használsz, már rajtad múlik. Lehet papír alapon, noteszt mindig magadnál tartva, vagy digitálisan, mindig mobilon, laptopon jegyzetelve. Előbbinél elvitathatatlan a hangulat, ahogy serceg a töltőtoll a papíron, …

GTD 2.0 – Automatizálj, hogy produktív lehessRead More »

Az Evernote tökéletes jegyzetelő, adatbázis kezelő, kis- és középvállalatoknak tökéletes CMS is egyben.

Evernote – a jegyzetelés királya

Számomra komoly dilemmát okozott a kezdetekkor, hogy mi legyen az a központ, ami rendszert tud vinni a munkahelyi infó áradatba, amivel nap mint nap szembe kellett néznem. Erre a megoldást nekem nem 1 program hozta el, hanem egészen pontosan 3. Az első a ToDoist, amivel minden bejövő/megoldandó feladatomat szuperül tudom adminisztrálni, priorizálni, akár archiválni is …

Evernote – a jegyzetelés királyaRead More »

A GTD (Getting Things Done) nem egy szokványos időmenedzsment rendszer. Annál jóval több!

Mi is a GTD (Getting Things Done), hogyan kezdj bele

Egy kis háttérinfó A 3 betű a Getting Things Done rövidítése. Egy  módszertant jelöl, aminek a lényege, hogy a feladataid elvégését a lehető leginkább stresszmentesen tudd le. Ez azért elég jól hangzik. Az, hogy a GTD mennyire terjedt el szerintem az is elég jól mutatja, hogy csak a tartalommarketing.hu szerkesztői közül ketten, Kiss Tamással abszolút erre építjük …

Mi is a GTD (Getting Things Done), hogyan kezdj beleRead More »

Kéz a kézben: Közösségi média és tartalommarketing

Minden cég szerkesztőség, és minden ember, aki hozzáfér a közösségi médiához, újságíró. Elfogadod? Attól tartok, hogy muszáj lesz. Természetesen senki nem lesz egyik pillanatról a másikra képzett újságíró, és a cégek sem alakulnak cigaretta füsttel átitatott szerkesztőséggé, de tény, hogy a lehetőségük megvan rá, és bizony jó ha el is gondolkoznak ezen. (Persze cigaretta füst nélkül, valószínűleg …

Kéz a kézben: Közösségi média és tartalommarketingRead More »

A webanalitika ma már sokkal többet kell, hogy jelentsen, mint adatok lekérdezését és tövább küldését.

Webanalitika, ébredj!

Mint olyan embernek, aki otthonosan mozog a webanalitikában, nehéz volt anno belátnom, hogy önmagában a webanalitika kevés. Nem elég, ha mindent mérsz, mindent riportolsz és minden ott van feketén, fehéren.   Az, hogy mi hiányzott, igazából az elmúlt pár évben találtam meg, s az elmúlt időben fogalmazódott meg bennem egy pontos válasz erre.   Az …

Webanalitika, ébredj!Read More »

Microsoft OneNote – “Értekezleti feljegyzések”, azaz “Meeting notes”

Neked szól! Ha nem szeretsz elveszni a digitális, vagy papír alapú jegyzeteid között, ha szeretnéd szebben, átláthatóbban kezelni az értekezletek után készített feljegyzéseid. A Microsoft OneNote segítségével gyorsan, kényelmesen a felhőbe rögzítheted, megoszthatod a legfontosabb információkat és feladatokat, címkézheted és utána könnyedén szűrheted a letisztázott feljegyzéseid.  Kezdd el! Sokáig küszködtem a megbeszélések utáni jegyzetek (legrosszabb esetben) …

Microsoft OneNote – “Értekezleti feljegyzések”, azaz “Meeting notes”Read More »

Jegyzeteljünk! – OneNote hogyan

Sokszor érzem úgy, hogy egy szoftver minden apró részletét ismerem, ennek ellenére csak akkor kezdem el összefüggésében látni az egyes funkciókat, ha az elejétől a végéig átnézek minden részletet. 3 típusú felhasználóhoz szeretnék szólni. Kezdő, aki minden információnak örül. Haladó, aki ismeri az Office-t, de szívesen olvas róla, hiszen mások gondolatai mindig üzemanyagként robbantják be …

Jegyzeteljünk! – OneNote hogyanRead More »

ToDoist bemutató, hogyan kezd el használni és miért!

Többen tudjátok rólam, hogy  a napi feladatok megoldásához nekem a GTD (Get Things Done). A GTD egyik alapja a jó task management, ehhez meg kell találni a megfelelő eszközt a saját magad számára. Nekem ebben hosszas válogatás után, amiről egy korábbi posztban is megemlékeztem, a Todoist lett. Most ezt a programot fogom részletesen bemutatni, ill. …

ToDoist bemutató, hogyan kezd el használni és miért!Read More »

Instant Articles – legyen élmény a tartalomfogyasztás

Az Instant Articles már a tavalyi megjelenésének pillanatában felkeltette az érdeklődésem, de sajnos a Facebookról akkor még lepattantam, a magyar piac nem elég nagy a tesztelésre, és valószínűleg a felhasználók viselkedése is eltér az USA, Ázsia és Európa Nyugati felén tapasztalhatótól. Az első megjelenés óta sok minden változott, de a legfontosabb, hogy már mindenki számára …

Instant Articles – legyen élmény a tartalomfogyasztásRead More »

Egy emberibb tartalomstratégia.

Nem kell funnel, koncentrálj az igazi értékre!

Február elején sikerült ott lennem az idei Superweek konferencián, ahol sok nagyon érdekes dolgot hallottam. Azok között is volt egy olyan előadás, ami nagyon megragadt bennem és ez vezetett a mostani cikkemhez is. Az előadást Avinash Kaushik tartotta, amiben egy másik fajta megközelítést fogalmazott meg az ügyfelek csoportosításával, tevékenységük mérésével kapcsolatban és rendkívül inspiráló előadás …

Nem kell funnel, koncentrálj az igazi értékre!Read More »