Senuto SEO szoftver teszt
Lehetőséget kaptam tesztelni egy friss SEO toolt és éltem a lehetőséggel, mert kíváncsi vagyok. Összeírtam, hoigy mit tud és mit gondolok róla.
Lehetőséget kaptam tesztelni egy friss SEO toolt és éltem a lehetőséggel, mert kíváncsi vagyok. Összeírtam, hoigy mit tud és mit gondolok róla.
Készítettél már kulcsszó kutatást korábban? Mutatok most egy olyan módszert, ami nálam tökéletesen bevált az évek alatt.
Mit kell tudnod a lokális SEO feladatokról? Hogyan lehet jól kezelni ezeket és hatékonyan előre kerülni a lokális, helyi keresésekre a Google találati oldalán? Erről írtunk most!
Fontos változást jelentett be a Google 2019. július 1-én, amit 2019. július 2-án kiegészített, hogy hamarosan változás lesz a robots.txt file-okban kezelt adatokban, mivel számos, eddig sikeresen használt parancsot már nem fog támogatni. Akkor még csak annyit adtak meg bevezetésnek, hogy “hamarosan”. Idő közben a hamarosan is eltelt és elérkezett a bevezetés időpontja is már: …
Robots.txt Noindex Update: amit tudnod kell róla Read More »
Ma már mindenki használ tartalmi optimalizálást kulcsszavakon keresztül. Ezzel egyszerűen nem lehet kitűnni. Amire szükség van, az a RankBrain logikájának megismerése és olyan technikák alkalmazása, amelyekkel pozitívan befolyásolhatjuk tartalmunkat a Google szemében. Ezekről írtam ebben a posztban. Korábban a Google két fő rangsorolási faktorát vették a legtöbben figyelembe: backlinkek száma és minősége kulcsszavak, amik megjelentek …
[RankBrain]: UX hatása a helyezésekre + hatékony javításuk Read More »
Mi a keresőoptimalizált tartalom Itt természetesen kettős feladatokról lehet beszélni: technikai és tartalmi. A keresőoptimalizált tartalom olyan csoda, amire minden online kereskedő, szolgáltató vágyik. Egyszerre élvezetes fogyasztani, jó a megjelenése, minőségi és márkaépítő, jó átkattintásokat generál, ráadásul még a Google szemében is első osztályú értékelést kap és a találati lista legtetején mutatja meg a keresőknek. …
[Útmutató] Minden a keresőoptimalizált tartalom készítésről Read More »
Elsőre sokaknak nem tűnik fel, de a B2B és a B2C keresőoptimalizálás között nagyon sok eltérés van. Kevésbé a SEO technikai és taktikai szintjén. Inkább a stratégiában és a fókuszban van jelentős különbség. A legtöbb online cikk és esettanulmány inkább a B2C piacra fókuszál, és kevés az igazán jó B2B SEO tartalom és tartalommarketing. Ebben …
Újabb változásokat eszközölt a Google a keresési eredmények között a napokban. Pontosabban 2017. november közepe táján, számolt be tapasztalatairól a MOZ. Az eredeti cikket itt tudjátok elolvasni. Mi a SERP módosítás lényege? Mostantól a meta leírások és snippetek hossza megváltozott, ez pedig SEO szempontból kihatással van mindennapjainkra nekünk is. Ráadásul ez nem egy most bejelentett …
Kezdjük azzal, hogy miről is szól a Superweek. Analitikáról, adatról, mérésről. Felpezsdült a véred egyből gondolom… Ami e mellett nagyon fontos, hogy ezen az 5 napon a szakma olyan gurujai jönnek el átadni tudásukat és ötleteiket, akik már réges rég túl vannak azon a szinten, hogy táblázatokat gyártsanak, látogatókat számoljanak és rámutassanak a vásárlási folyamat …
Avinash jött, beszélt, elment, az inspiráció megmaradt Read More »
Egy weboldal sikerességét az biztosítja, ha az oldalon egyre több és több konverzió valósul meg. Ezt két oldalról lehet megközelíteni: Növelni kell az oldalra látogató felhasználók számát. Növelni kell a konverziók számát. Pont ez utóbbival foglalkozik a konverzióoptimalizálás. Konverzióoptimalizálás Az egyik leginkább költség hatékony módja tud lenni egy weboldal optimalizálásának. Célja, hogy a weboldalam …