Barion Pixel

Keresőoptimalizálás

SEO Holnap, avagy merre tovább

A keresőoptimalizálás ma már egy kvázi közismert fogalom. Az, hogy mit takar azonban már számomra is kezd néha kissé ködös lenni. Olyan sok a kapcsolódási pont más, az egyszerűség kedvéért most a marketing alá besorolt ágazatokkal. Már csak amiatt is fontos kérdés ez, mert az én meglátásom szerint, ha egy “SEO-s” továbbra is jó szakember akar …

SEO Holnap, avagy merre tovább Read More »

Frissült a Google SERP!

Google SERP redesign

Változás a Google találatok megjelenítésében! Ami eddig nagyjából fix karakter számnak volt tekinthető egy Title megírásánál, most egy kicsit bonyolultabb megoldással kerül kiszámításra az új Google SERP redesign következtében. A frissítést követően a megjelenített Title mérete dinamikusan (dinamikusabban) fog változni ezentúl. Arról, hogy jelenleg mit lehet tudni, több átfogó cikk is megjelent már, pl. a …

Google SERP redesign Read More »

Mikre kell mindenképp figyelni, ha webshopot, vagy nagy méretű weboldalt vizsgálsz keresőoptimalizálás során.

Webshop keresőoptimalizálás legfontosabb elemei

Vannak általános folyamatok, melyek minden egyes weboldal keresőoptimalizálása során fontos feladatok. Ezeket a kisebb, kevés oldallal rendelkező weboldalaknál ugyanúgy végig kell járni, mint a terjedelmes méretekkel rendelkezők esetében. Most nem is ezekre térek ki, csak azokra, amik egy nagyobb, összetettebb oldalnál különösen fontosak. Erre a legjobb példa, egy sok termékkel, aloldalakkal bíró webshop. A nagy …

Webshop keresőoptimalizálás legfontosabb elemei Read More »

GooglePlus és a SEO

Örömmel tapasztaltam, hogy az idei év meghozta a kedvét sok felhasználónak, sőt szakavatott marketingesnek is hazánkban a Google+ felfedezéséhez. Egyre másra születnek is a tuti beszámolók, hogy mire, hogyan, és miért is jó a Google+. Amivel viszont még nem nagyon találkoztam a hazai cikkek között: a Google+ hatékony seo eszköz is. Jóval hatékonyabb, mint a …

GooglePlus és a SEO Read More »

Az ASO folamata viszonylag egyszerű, csak követni kell az alábbi pontokat.

App Store Optimalizálás – ASO

Nem mehetünk el szó nélkül amellett a tény mellett, hogy ma már az optimalizálás témakörébe nem csak weboldalak, hanem számos más felület is beletartozik. Most az ASO (App Store Optimization) folyamatát fogjuk körüljárni. Az ASO lényege, hogy a különböző App Store felületeken (Androidnál a Google Play, iOS esetén pedig az App Store) a lehető legjobb …

App Store Optimalizálás – ASO Read More »

Facebook hashtag és képes beszólások!

A Facebook, mint social media nagyhatalom nem engedheti meg magának a luxust, hogy üljön a babérjain és élvezze a sikert, hisz nagyon sokan igyekeznek letaszítani őt a trónról, pl. Twitter, Google+, hogy csak a legesélyesebbeket említsem.   Persze nem is tesz így, ismét két újítást vezetett be egymás után.   Az újdonságok: Az egyik a …

Facebook hashtag és képes beszólások! Read More »

Google Pingvin 2.0 után: Hogyan állj talpra 5 lépésben?

Ismét lesújtott a Google Pingvin!   Persze a helyzet nem ilyen rossz. Az eddigi tapasztalatok szerint az oldalak mintegy 2-3%-át érintette a legfrissebb algoritmus, ami a web spam oldalakat hivatott kizárni a kereső lét körforgásából. Sőt számos olyan beszámoló is van, hogy kisebb, vagy akár nagyobb nmértékben is erősödött az oldal helyezése a keresőben, tehát …

Google Pingvin 2.0 után: Hogyan állj talpra 5 lépésben? Read More »