Barion Pixel

Közösségi Média

Chatbotok és appok háborúja

Biztos sokan érzik úgy, hogy ez a cím túlzó, még messze nem beszélhetünk erről az összecsapásról. A drámai feszültség fokozásáért azt is mondom, hogy nem csak az alkalmazásokat, de a weboldalakat is fenyegetik már a botok. De nézzük meg miért erősödhetnek meg ilyen gyorsan a chatbotok. Az emberek nagy százaléka még nem hallott egyáltalán a botokról …

Chatbotok és appok háborúja Read More »

A Chatbotok és a Conversational User Interface – már nem csak emberekkel beszélgetünk

Satya Nadella a Microsoft vezérigazgatója azt nyilatkozta, hogy a cég jövője a beszélgetésen alapuló platformokra épül. Ez azt jelenti, hogy kevesebb Windows és Office, és több Cortana és Tay (Cortana, a Microsoft Siri-je, akivel beszélgethetünk és pár egyszerűbb teendőt segítségével viszonylag gyorsan elvégezhetünk. Tay, az elhíresült Chatbot, akit a „troll” felhasználók éles indulása után órákon …

A Chatbotok és a Conversational User Interface – már nem csak emberekkel beszélgetünk Read More »

Kéz a kézben: Közösségi média és tartalommarketing

Minden cég szerkesztőség, és minden ember, aki hozzáfér a közösségi médiához, újságíró. Elfogadod? Attól tartok, hogy muszáj lesz. Természetesen senki nem lesz egyik pillanatról a másikra képzett újságíró, és a cégek sem alakulnak cigaretta füsttel átitatott szerkesztőséggé, de tény, hogy a lehetőségük megvan rá, és bizony jó ha el is gondolkoznak ezen. (Persze cigaretta füst nélkül, valószínűleg …

Kéz a kézben: Közösségi média és tartalommarketing Read More »

Instant Articles – legyen élmény a tartalomfogyasztás

Az Instant Articles már a tavalyi megjelenésének pillanatában felkeltette az érdeklődésem, de sajnos a Facebookról akkor még lepattantam, a magyar piac nem elég nagy a tesztelésre, és valószínűleg a felhasználók viselkedése is eltér az USA, Ázsia és Európa Nyugati felén tapasztalhatótól. Az első megjelenés óta sok minden változott, de a legfontosabb, hogy már mindenki számára …

Instant Articles – legyen élmény a tartalomfogyasztás Read More »

Így időzítsd a bejegyzéseidet

Ma már rengeteg infografika, blog bejegyzés, még több infografika, ill. kutatások szólnak arról, hogy melyik közösségi média platformon mikor a legjobb az egyes bejegyzéseket közzé tenni, mikor érik el a legtöbb embert. Nem véletlenül, mivel tudni kell azt, hogy mikor tudod megszólítani a legtöbb felhasználót az adott közösségi médiumon keresztül.

Google+ az új Gmail címjegyzék

Biztos sokan láttákok már a híreket, miszerint hamarosan küldhetsz Gmailen keresztül levelet olyanok részére is, akiknek nem is tudod a mail címét, de GooglePluszon szerepel a köreidben. Persze ez elég durván hangzik, főleg hogy sokaknak több 1.000, vagy 100.000 ember van a köreiben.   A Google a funkció bevezetését azzal indokolta, hogy ennek köszönhetően tudsz …

Google+ az új Gmail címjegyzék Read More »

Új nyereményjáték szabályokat hozott a Facebook! Már nem tilos, ami volt!

Egy igen fontos szabálymódosítást élesített a Facebook, amivel sokat enyhített a nyereményjáték megkötéseken.  Ez tulajdonképpen mindenkinek nagy könnyebséget jelent, mégis a legnagyobb hasznot a kisebb oldalaknak hozhatja, akik eddig nem engedhették meg maguknak, hogy úton-útfélen külön applikációt fejlesszenek/fejlesztessenek, ha szerették volna kicsit felpörgetni az oldalukat. Most már lehetőség van az alábbiak igénybevételére nyereményjátékokhoz: Kérhetsz like-ot, ami …

Új nyereményjáték szabályokat hozott a Facebook! Már nem tilos, ami volt! Read More »

Youtube – Egy fiók mind felett!

Nem sokkal ezelőtt, a Google bejelentette, hogy egy (igencsak örvendetes) frissítést vezetett be a Youtube rendszerébe.   Mégpedig nem mást, mint hogy mostantól lehetőséged van egy Youtube fiókból, ami jobbára a Google+ fiókod is egyben (ha még nincs, akkor olvasd el korábbi cikkemet a Google+ kezdeti tippekről), több Youtube csatornát kezelni. Ez amiatt fontos, mivel …

Youtube – Egy fiók mind felett! Read More »