Keresőoptimalizálás

Panda, Pingvin, Kolibri… Ami csak kellhet!

[Útmutató] Minden a keresőoptimalizált tartalom készítésről

Mi a keresőoptimalizált tartalom Itt természetesen kettős feladatokról lehet beszélni: technikai és tartalmi. A keresőoptimalizált tartalom olyan csoda, amire minden online kereskedő, szolgáltató vágyik. Egyszerre élvezetes fogyasztani, jó a megjelenése, minőségi és márkaépítő, jó átkattintásokat generál, ráadásul még a Google szemében is első osztályú értékelést kap és a találati lista legtetején mutatja meg a keresőknek. …

[Útmutató] Minden a keresőoptimalizált tartalom készítésrőlRead More »

Miben más a B2B és a B2C SEO?

Ez a különbség a B2C és a B2B SEO között!

Elsőre sokaknak nem tűnik fel, de a B2B és a B2C keresőoptimalizálás között nagyon sok eltérés van. Kevésbé a SEO technikai és taktikai szintjén. Inkább a stratégiában és a fókuszban van jelentős különbség. A legtöbb online cikk és esettanulmány inkább a B2C piacra fókuszál, és kevés az igazán jó B2B SEO tartalom és tartalommarketing. Ebben …

Ez a különbség a B2C és a B2B SEO között!Read More »

A korábban megszokott 165 karakter helyett már 320 karakterig tervezhetjük az oldalaink meta leírását.

Google SERP változás: hosszabb meta leírások

Újabb változásokat eszközölt a Google a keresési eredmények között a napokban. Pontosabban 2017. november közepe táján, számolt be tapasztalatairól a MOZ. Az eredeti cikket itt tudjátok elolvasni. Mi a SERP módosítás lényege? Mostantól a meta leírások és snippetek hossza megváltozott, ez pedig SEO szempontból kihatással van mindennapjainkra nekünk is. Ráadásul ez nem egy most bejelentett …

Google SERP változás: hosszabb meta leírásokRead More »

Avinash jött, beszélt, elment, az inspiráció megmaradt

Kezdjük azzal, hogy miről is szól a Superweek. Analitikáról, adatról, mérésről. Felpezsdült a véred egyből gondolom… Ami e mellett nagyon fontos, hogy ezen az 5 napon a szakma olyan gurujai jönnek el átadni tudásukat és ötleteiket, akik már réges rég túl vannak azon a szinten, hogy táblázatokat gyártsanak, látogatókat számoljanak és rámutassanak a vásárlási folyamat …

Avinash jött, beszélt, elment, az inspiráció megmaradtRead More »

Tanuld meg velem a konverzióoptimalizálásalapelvét

A konverzióoptimalizálás alapjai

Egy weboldal sikerességét az biztosítja, ha az oldalon egyre több és több konverzió valósul meg. Ezt két oldalról lehet megközelíteni: Növelni kell az oldalra látogató felhasználók számát. Növelni kell a konverziók számát. Pont ez utóbbival foglalkozik a konverzióoptimalizálás.    Konverzióoptimalizálás Az egyik leginkább költség hatékony módja tud lenni egy weboldal optimalizálásának. Célja, hogy a weboldalam …

A konverzióoptimalizálás alapjaiRead More »

SEO Holnap, avagy merre tovább

A keresőoptimalizálás ma már egy kvázi közismert fogalom. Az, hogy mit takar azonban már számomra is kezd néha kissé ködös lenni. Olyan sok a kapcsolódási pont más, az egyszerűség kedvéért most a marketing alá besorolt ágazatokkal. Már csak amiatt is fontos kérdés ez, mert az én meglátásom szerint, ha egy “SEO-s” továbbra is jó szakember akar …

SEO Holnap, avagy merre továbbRead More »

Frissült a Google SERP!

Google SERP redesign

Változás a Google találatok megjelenítésében! Ami eddig nagyjából fix karakter számnak volt tekinthető egy Title megírásánál, most egy kicsit bonyolultabb megoldással kerül kiszámításra az új Google SERP redesign következtében. A frissítést követően a megjelenített Title mérete dinamikusan (dinamikusabban) fog változni ezentúl. Arról, hogy jelenleg mit lehet tudni, több átfogó cikk is megjelent már, pl. a …

Google SERP redesignRead More »

Mikre kell mindenképp figyelni, ha webshopot, vagy nagy méretű weboldalt vizsgálsz keresőoptimalizálás során.

Webshop keresőoptimalizálás legfontosabb elemei

Vannak általános folyamatok, melyek minden egyes weboldal keresőoptimalizálása során fontos feladatok. Ezeket a kisebb, kevés oldallal rendelkező weboldalaknál ugyanúgy végig kell járni, mint a terjedelmes méretekkel rendelkezők esetében. Most nem is ezekre térek ki, csak azokra, amik egy nagyobb, összetettebb oldalnál különösen fontosak. Erre a legjobb példa, egy sok termékkel, aloldalakkal bíró webshop. A nagy …

Webshop keresőoptimalizálás legfontosabb elemeiRead More »

GooglePlus és a SEO

Örömmel tapasztaltam, hogy az idei év meghozta a kedvét sok felhasználónak, sőt szakavatott marketingesnek is hazánkban a Google+ felfedezéséhez. Egyre másra születnek is a tuti beszámolók, hogy mire, hogyan, és miért is jó a Google+. Amivel viszont még nem nagyon találkoztam a hazai cikkek között: a Google+ hatékony seo eszköz is. Jóval hatékonyabb, mint a …

GooglePlus és a SEORead More »