Új nyereményjáték szabályokat hozott a Facebook! Már nem tilos, ami volt!

Egy igen fontos szabálymódosítást élesített a Facebook, amivel sokat enyhített a nyereményjáték megkötéseken.


 Ez tulajdonképpen mindenkinek nagy könnyebséget jelent, mégis a legnagyobb hasznot a kisebb oldalaknak hozhatja, akik eddig nem engedhették meg maguknak, hogy úton-útfélen külön applikációt fejlesszenek/fejlesztessenek, ha szerették volna kicsit felpörgetni az oldalukat. Most már lehetőség van az alábbiak igénybevételére nyereményjátékokhoz:

  • Kérhetsz like-ot, ami egyúttal nevezés is a játékra. Ez ugye eddig egy igen gyakran alkalmazott, ám tilos megoldás volt, mostantól viszont engedélyezett megoldás, s ami nagy előny: ingyenes!
  • Kérj kommenteket, ami a játék részvételi feltétele. Szintén tilos volt, s egy igen hatékony módja az interaktív kapcsolat fentartásának, ami mostantól egybeköthető nyereményjátékkal is, szintén ingyenesen.

Ezekben hatalmas lehetőségek vannak, leginkább a kommenteléssel egybekötött játékokban, mivel itt fel tudod venni a kapcsolatot a közönségeddel, s lássuk be, a közösségi médiában ez nem hátrány…

 

 

nyertem!Van azonban, ami továbbra is tiltott gyümölcs:nem kérheted meg a rajongóidat arra, hogy osszák meg a bejegyzésedet, képedet, ha részt akarnak venni a játékban.

 

Az persze megoldás, ha nem alapfeltétel, csak simán, mint “Call to Action” van ott. Ez kicsit köztes megoldás, amivel ki tudod használni a nyereményjátékot megosztásokra buzdítással, mégsem szeged meg az új szabályokat!

 

Tartalommarketing és SEO szakértő @ | peter@thecoffeebreak.hu

Tartalommarketing és SEO szakértő, a CoffeeBreak Consulting és szakmai blog alapítója, ahol a marketing stratégiák kialakítása és megvalósítása mellett business és productivity tréningeket is tart.
Elsődleges szakterületei a tartalommarketing, keresőoptimalizálás, közösségi média management és a growth hacking. Számos ügyfele volt hazai és nemzetközi közép- és nagyvállalati szegmensekből, kiemelten foglalkozik eCommerce oldalak tervezésével, illetve teljes körű marketingjükkel.